Sabtu Yang Sayu

sabtu pagi cadangnya nak ke kubur arwah abah kat segambut sinun.
tapi dari pagi, udahnya kul 11.30 pagi gitu baru la gerak.
agak lama jugak aku tak ke sini. haihhh….

Clip013

Clip014

semoga beliau tenang di SANA…

dari tanah perkuburan, kami ke taman sri segambut.
mama nak ke rumah kawan lamanya. kawan lama masa masing-masing masih membujang.
agak-agak kita esok, boleh ke mempertahankan persahabatan hingga ke penghujung usia begini ek?

kami dijamu dengan rempeyek dan kek coklat yang sungguh lazat.
tak cukup dengan itu, kami ditahan jugak untuk makan nasik.
sup daging, ikan masin dan pucuk ubi yang wallahhhh…

Clip015

bagi can mama berborak dengan kawan dia.
manakala aku dengan encik z borak dengan pakcik mat, husbandnya.
keluar semua sejarah tentang singapore dan keretapi. cool jugak kan borak-borak dengan orang tua..
mereka kan banyak pengalaman…

Clip016

Clip017

: : amboi amboi… sesuka je panjat kerusi kan? dah turun! : :

dari sini, terus ke kl sentral. nak jemput adil. tapi flightnya delay lah pula.
so kul 5petang camtu baru sampai kat kl sentral.

Clip018

balik ke jasmine, badan aku adalah meletih terlampau. plus kerana period juga barangkali.
pukul 8 malam aku terus terlelap sampai keesokan harinya.
perghh.. dah lama tak dapat tidur yang begitu lama!

tapi hatiku masih lagi sayu! oh…..

4 thoughts on “Sabtu Yang Sayu

Comments are closed.