Cendol Pakcik Wahab

My Mya047

ok ini cerita sebelum pergi kursus kahwin itu.
aku tau susunan adalah tunggang terbalik.
tapi zass je la yer. janji adoo entry sudah.

kali ke 2 aku makan di sini. konon ingat nak try la makanan lain.
tapi ujung-ujung aku repeat order sama gak.
mee rebus dan cendol jagung yang setapppp..

selain mee rebus dan cendol, banyak jugak lain pilihan makanan yang lain. kalau nak tau, kena la datang sini makan.
lokasi kejadian adalah di rampai business park, wangsa maju.

My Mya046

lepas makan, aku pun pulang.
pulang ler. takkan nak berumah tangga dengan pakwahab pulak, kan?
dah tu jer. :p

My Mya050

12 thoughts on “Cendol Pakcik Wahab

Comments are closed.