Brunch @ Chilis Midvalley Bersama Girlfriends ku

ini adalah cerita minggu yang lepas.
hamponnn ernie & nida sebab lambat update eh.
saya adalah kebizian yang terhapa hapa ntah.

so ini adalah ceritanya.
malam sabtu tu nida tidur kat jasmine.
selepas beliau melakukan aktiviti sebelum bergelar pengantin baru.
awwwmmmm…

keesokan paginya kami terus zass ke midvalley untuk berjumpa dengan ernie.
sebab masing-masing adalah kelaparan kedaung, jadi aku bagi suggestion untuk makan di chilis.
tak agak-agak napsu kan. walaupun poket sudah kering kontang.
lantak. janji tak pinjam duit orang sudah.

so here we are. di chilis midvalley.

DSCN8562
: : minuman : :

DSCN8568
: : triple play : :

DSCN8570
: : fajita trio : :

DSCN8571

DSCN8572

DSCN8574
: : molten chocolate cake : :

sambil makan sambil pot pet gossip segala.
lama jugak kitorang duk dalam nie.
aterrr bayar mahal-mahal, harus makan sampai licin noq..
 

DSCN8563
: : eksyen dengan cincin pertunangan masing-masing : :

aku dan ernie adalah tidak berjanji sumpah setia nak pakai merah.
kebetulan sajorkk.. aura persahabatan katanya. heh!

btw, aku memakai baju yang disedekah jariah oleh netty.
nasib baik ngam-ngam soi! 😀

DSCN8567

10 thoughts on “Brunch @ Chilis Midvalley Bersama Girlfriends ku

  1. sampai sekarang terasa-rasa lagik makanan chili’s tu..
    ater lepas makan chili’s mak asek makan bajet je… ha ha ha..

Comments are closed.