Sekitar Boh Plantation

untuk menikmati pemandangan dan suasana sebenar berada di ladang teh, haruslah ada proses panjat memanjat. wahhh… cam SX je bunyi nyer yer…
namo namo namo. jin notty ek korang… heee…

ye la, harus segala daun teh nie ditanam dilereng bukit.
nak feel feel jadi pemetik daun teh, kena la usaha sikit.
so daki. bukan daki badan yer. mendaki.

mengapalah nyah ko seperti dipaksa saja?

DSCN9793

174meter. untuk yang berani sajaaa…

DSCN9794

DSCN9795 : : pause untuk pose : :

DSC_0688 : : pendakian 1 : :

DSC_0689 : : pendakian 2 : :

DSC_0694

: : aikkk takkan letih kot encik z? kata atlit. harus bertenaga : :

DSCN9796: : prapppppp kekdahnya : :

DSCN9798 : : padayaipppaaaaa : :

DSC_0700: : gabungan hijau, biru dan coklat : :

DSC_0701 : : menyanyi kahh?? : :

DSC_0702 : : apakahhh??? : :

DSC_0703: : my cintot : :


DSCN9797 : : senyum kepit kah? : :

oh, aku heart sangattttt gambar nie… cantik kan?? cantik kan???
sila kata cantikkkkk…
pemandangan hijau saujana mata memandang… ohhhhh…

DSCN9799

DSCN9802 : : ecehhh ecehhh ecehhhhh : :

ok tu jer. nexttttt…. *berjangguit uolls nak habiskan cerita cameron highlands nie

12 thoughts on “Sekitar Boh Plantation

  1. itu baru gi cameron dlm mesia ni makan taun nak abis entry…
    tggu sok, ko honeymoon ke ostolia sana..aku rasa sampai kuar anak pun blum abis citer honeymoon..hahha larriikkk aim sori!!!

  2. wah kami mengkagum hangpa panjat bukit teh segala itteww dengan memakai wages..

    xpe lah berjanggut nak abes crita pun.. janji yang berjanggut tu lah cinta hati kannnn.. motip??

Comments are closed.