Sambutan Birthday Yaya Secara Kecil-Kecilan

seperti yang aku tulis hari tu, 16 oktober 2009 birthday yaya yang ke 5 tahun.
syukur alhamdulillah. aku ada kelapangan balik TLJ jumpa dan celebrate birthday dia. walau secara kecil-kecilan.

so hari jumaat petang kami pun keluar.
beli kek kat kamunting, kemudian ke rumah tok.

DSCN9877

beli kek biasa jer. aterrr.. bukan ada siapa pun.
cuma ada kami-kami jer. beli kek memahal, kang ujung-ujung tak habis. membazir. not good kan.

DSCN9879

hidangan pun sungguh la simple.
sebab kat TLJ semua pun sudah makan nasi.
jadi perut sudah mengenyang.
ni kira ala minum petang laa…

ada jagung yang dibeli di cameron highlands.
ada keropok sayur bayam. ada teh o.
ada kek birthday. cukup la tu..

DSCN9881 : : wajah gembira birthday girl : :

DSCN9882 : : 4 generasi kata mama : :

DSCN9884 : : ibu dan anak : :

My Mya002

DSCN9888

DSCN9890

DSCN9891

DSCN9892

: : tangan aku seperti mencacat la pulak : :

untuk anak mommy nan satu ini, selamat ulangtahun sayang.
semoga yaya panjang umur, dimurahkan rezeki dan sihat sejahtera.

semoga membesar sebagai anak dan cucu yang solehah.
belajar rajin-rajin. jaga diri baik-baik.

mommy sayang yaya…. banyak banyak.
sampai akhirat… 🙂

14 thoughts on “Sambutan Birthday Yaya Secara Kecil-Kecilan

  1. salam kak..pehal la tiba2 i jadi sebak kan..baca ur besday wish to yaya…
    mebi sbb i dok teringat u dah nak kawen..hahaha..tiba2 bz body fikir masa depan yaya kan…hampun kak…. tapi siyes..tiba2 air mata bergenang..konon feel mcm faham sgt2 la pasaan akak.. howa2. epi bufday to sweet yaya… jadi anak yg baik ye…

Comments are closed.