Malam di Cameron Highlands

dah sampai resort, terus tak keluar-keluar dah.
duduk saja di dalam nya sambil merehat-rehat.

tetiba aku rasa cerita aku cam terlompat di sana sini.
tapi perlu ke aku cerita details kat kau?
tak perlu kan. so baca apa yang ada sudehh..
dan sudeh baca, sila duduk diam-diam sana.

kalau nak komen, sila klik ruangan komen.
tak perlu nak YM atau ST komen itu ini.
me dont loike.
cerita di blog, habis di blog. tak payah nak ada perbincangan susulan. okeee???

dari rumah aku memang sesiap bawak bekal beras.
gigih uolls nak memasak nasi untuk tunang ku yang tercintun berjanggut sejemput itu.

masa kat pasar malam, aku cari sayur bayam nak direbus.
tapi apa kaa lain benauu rupa paras bayam di sini?
balun. janji ada sudeh.

tapi ujung-ujung aku tak rebus pun. aku campak sekali dalam rice cooker itu. dan air aku bubuh banyak.
ingatkan nak jadi bubur.
rerupa jadi nasi lembik bercampur bayam.
dimakan dengan sambal ikan bilis.

takde komplen dari encik z. ngap ngap je dia makan.
asal tak sakit perut sudehhh…

DSCN9683

sesambil makan, sesambil layan blog.
sesambil nonton cerita mabuk estrogen.
siapa tonton ini cerita?
kelakar kan… tak boleh blaa watak roslan shah tu.
ngekek ngekek kitorang gelak.

DSCN9685

sila jangan gosok mata anda.
di belakang itu ialah manusia betul.
bukan jelmaan mau pun khayalan.

DSCN9686

12 thoughts on “Malam di Cameron Highlands

  1. rasa bersemangat plak nk bercuti-cutian di cameron nie..tapi ai seraamm arr tgok jalan ke sana..kene ada co pilot nihh..;)

  2. kak mya,

    sy selalu baca blog akak..

    ni nk tnye, sy nk g cameron cuti bln ni..
    kat mane ek akak duduk ni?apartment kan?ok tak?
    ke ada suggestion lain?

    nk survey ni…tq tq

    • thanks nurul sbb baca blog akak.

      akak stay kat resort office akak nie ha. nanti akak buat entry yerh.. 🙂

Comments are closed.