Di Puncak Rose Centre

serius rose centre ini memang tinggi dan berliku-liku.
tapi semua pun sexcited mau naik kerana ini adalah jarang-jarang berlaku di dalam kehidupan kami.

DSCN9718 : : gigih mendaki : :

akhirnya sampai di satu kawasan yang ada bunga-bunga.
dan pemandangan yang sungguh awesome.

: : mengapa lah encik z membuat muka? : :DSC_0578 

DSC_0597 : : masing-masing kaki kemain panjang nie. dah amik insurans kaki kah? : :

DSCN9721 : : bersexcited : :

DSCN9719 : : mengkagum : :

DSCN9727 : : di penjara cinta. ceh cehhh cehhhh : :

DSCN9728 : : masih mengkagum : :

DSCN9733 : : di rumah kasut : :

DSCN9734 : : hello i love u : :

pendakian kami terhenti di sini.
cuba tengok kat belakang gambar nie.
tinggi lagi uolls…. hazabbbb nak mendakiiii….
hohoh.

DSCN9732

sebelum turun, mari tinggalkan jejak dulu.
terasa macam dulu-dulu kan. tulis nama dekat daun nie.
orang panggil daun nie apa ek?

DSCN9729

DSCN9730

DSCN9731

encik z suruh tulis nama blog sekali.
hello…. i memang nak promote blog i.
tapi i tidak la desperado sampai begitu sekali yer.

seperti orang tinggalkan komen kat blog orang lain.
‘hai. nice blog. exchange link jom’.
ujung-ujung sekali tu je ko datang kan.
motiff???

6 thoughts on “Di Puncak Rose Centre

Comments are closed.