30 Hari Selepas Pertunangan

DSC_0594

hari nie genap 1 bulan kami pasangan tunangan.
pasangan tunangan? ada ke terma begitu?
balun.

cam sekejap pun ada rasanya.
orang kata waktu bertunang nie, darah manis.
banyak dugaan dan rintangan. konsepnya kan.

so far so good la. takde la kami berantakan secara besar-besaran.
berantakan kecil-kecilan tu ada la.
lidah lagi kan tergigit. ini pulak pasangan tunangan.
ecehh ecehhh…

terima kasih pada yang sentiasa mendoakan hubungan kami.
terima kasih encik z.Β  for everything. πŸ™‚

34 thoughts on “30 Hari Selepas Pertunangan

  1. semoga berbahagia dunia dan akhirat..

    Bak kata en anon dalam blog kami, bukan darah tu rasa manis, tapi sebab kita sentiasa senyum gembira dan cerita meniti hari-hari bahagia, maka terpancar ke wajah yang manis..

    he he he..

  2. heheheh..hi mya…semoga kekal ke akhir hayattt….nanti majlis besarr..jgn la lupa kite ehhh….

  3. mya, pasangan secocok. aku doa smeua terbaik buat korang. kekal hingga hujung nyawa. majlis kahwin nnti jemput tau.

  4. semoga berbahagia slalu…kawin jgn lupa jemput i tau…encik z tu kwn seinduction i dulu…harus di jemput ok…hehe..

  5. Selamat 30 hari..semoga yg diimpi nnti akan menjadi realiti & kekal abadi..

    p/s: seri bertunang sangat terserlah..ni bukan statement ‘aircond’ tau..u look sweeeeter than usual..;-)..

Comments are closed.