Biar Ketiak Busuk, Jangan Mulut Busuk

petang raya ke 2 tu, rumah mama sudah diterjah oleh adik beradik dan saudara mara.
dari belah mama ada. dari belah arwah abah pun ada.
adik beradik mama je dah 8 beradik. cer bayangkan. meriah tak meriahnya uolls.

aku sebagai seorang yang pemalu, lepas salam-salam terus berkurung dalam bilik.
cass anak dara sunti katanya. walaupunnnn… hik hik hik.

KakNgah 071

di hari kejadian mama masak mee rebus yang walla wallaaaa….
aku makan berkoyan-koyann sampai perut mau meletup jugakk…

motipp letak bawang dalam mee rebus??
i memang suka makan bawang. tapi idok ler makan begitu saja sebijik.
ko gilerr?? mau pedas mulutttt…

KakNgah 069

mama juga telah memasak laksa utara yang pun sedapppp….
susah ooo nak cari laksa yang betul betul lazat.
aku paling tak boleh blaaa kalau orang buat laksa guna ikan sardin.
bikin mual ooooooo…

KakNgah 072

suprisingly, yaya pun suka makan bawang jugak.
mama kata, haaaa.. makan la bawang banyak-banyak.
nanti ketiak busukkkk…

takpe ma, biar ketiak busuk dari mulut busuk.
lebih keji lagi kalau mulut busuk plus bau longkang…
cehhh… yo yo aku ni kan.. walaupun kadang-kadang ketiak aku ada busuk jugak.
mulut pun ada busuk jugak bila lepas makan petai. heeeee…..

    10 thoughts on “Biar Ketiak Busuk, Jangan Mulut Busuk”

    1. Selamat Hari Raya to Mya n Yaya cayang..wah meriahnya beraya kt kg kan..
      Hiks makan berkoyan2 yea Yang..pas raya ni haruss mengumoks kan..same to me laa sgtlaaaa suke mkn manyak n berulang2 berselera aje gamaknya pas pose ni kan..Tkpelaa Yang yg pnting hati jiwa raga senang kan..

      1. upss.. itu ai no komen…

        sbb kdg2 hati ai busuk jugak bila nengok adik beradik tiri asyik tukar hp sesadoooo… ai jugak pakai hp kedaung.. kann…

          1. awass kamu kalau main2kan perasaan mek. harus mek tuntut hp sebagai hantaran nanti nyah..

            kaktin, sila jd saksiiii… *mendesakkk…

    Comments are closed.